Anders Hemmingsen

400 K

128 K

1.3 M

Anders Hemmingsen har skabt et univers bygget på brugergenereret indhold, der viser danskernes håndholdte og upolerede øjeblikke. Han rammer en bred målgruppe med +1.800.000 følgere på tværs af Instagram, Facebook og TikTok, men har særligt godt fat i de unge fra 18-34 år.

Profilen afspejler livet som dansker og har et stærkt community, hvor følgerne dagligt sender hundredevis af beskeder i indbakken.

Indholdet er aktuelt, relaterbart, ofte humoristisk og formår at samle danskerne om alt det, vi har til fælles. Som en af Danmarks største influenter har Anders Hemmingsen en massiv rækkevidde, stor gennemslagskraft og højt engagement.

Anders Hemmingsen x Sunweb

Anders Hemmingsen x Sunweb

Live skattejagt

I januar og februar 2024 valgte Sunweb at gå i en ny mediestrategisk retning i den vigtigste periode på året, hvor flest danskere booker sommerferie. De teamede op med Anders Hemmingsen og sammen udviklede vi et nytænkende koncept: “Live skattejagt med Sunweb”.

Opbygningen var den samme hver gang: Anders gik live på sin Instagram-profil, og så handlede det om at finde ham først et sted i landet og sætte sig i den røde solstol. Vinderen fik en rejse med Sunweb til en værdi af 10.000 kr.

Med denne kampagne gik alt op i en højere enhed og lykkedes på samtlige parametre; brugeraktivering, engagement, rækkevidde og direkte salg/konverteringer. Det resulterede i en Rambuk-nominering i kategorien “Influencer Excellence”.

28

52.000

ROAS

Interaktioner

3.800.000

2-6 min.

Brugeraktivering

Eksponeringer

Indhold
4 x Instagram live
6 x Instagram story
1 x Instagram reel

Eksponeringer
3.800.000

Interaktioner
52.000 

Omsætning og bookinger
Index 160 og 190 sammenholdt med Sunwebs internationale gennemsnit for influencer-samarbejder.

ROAS
28 (return on ad spend)

Creators