Besked fra Aula

213 K

4.7 K

18 K

Besked fra Aula har slået igennem på sociale medier med sit unikke og engagerende koncept baseret på satire. Gennem fiktive aula-tråde bliver relaterbare og aktuelle hverdagsdilemmaer sat på spidsen med masser af humor og et glimt i øjet.

Louise Leegaard står bag det humoristiske univers og er selv mor til to skolebørn. Indholdet på profilen er stærkt inspireret af virkeligheden, og netop derfor vækker det stor genkendelse og højt engagement hos målgruppen. Følgerskaren består primært af mødre i alderen 25-44 år.

Besked fra Aula x Anders Hemmingsen x TAX FREE

Besked fra Aula x Anders Hemmingsen x TAX FREE

Toblerone til den nye lærer

I januar 2025 teamede Besked fra Aula op med TAX FREE for at udbrede kendskabet til deres to nye services med hjemmelevering og click & collect. Aula-tråden handlede bl.a. om Toblerone - mere om det nedenfor. For at sikre yderligere rækkevidde og engagement blev samme indhold delt på Anders Hemmingsens profil, hvis følgere er vilde med aula-formatet.

Foruden massiv eksponering og masser af interaktioner, så TAX FREE også flere overraskende løft på eget website. Der var 30% flere besøgende på begge udgivelsesdage, indkøbskurvens størrelse steg med +100%, da AH delte indholdet og antallet af søgninger på “Toblerone” steg med +300% efter kampagnen.

867

24.800

Gemte opslag

Interaktioner

1.300.000

23.400

Eksponeringer

Likes

Indhold
Instagram post (BFA)
Instagram story (BFA)
Facebook post (BFA)
Instagram post (AH)

Eksponeringer
1.300.000

Interaktioner
24.000 

Indkøbskurv
+100% stigning ved AH-deling

Website
30% flere besøgende
300% flere søgninger på Toblerone

Creators